info@hilalticaret.com.tr
0 850 259 22 38

HİLAL FULL GARANTİ

Hilalticaret.com.tr > HİLAL FULL GARANTİ


HİLAL FULL GARANTİ SÖZLEŞMESİ VE ŞARTLARI

1- Full Garanti Sertifikasında yer alan bilgiler eksiksiz ve tam doldurulmalıdır. Hatalı ve eksik doldurulan bilgiler sebebiyle firmamızın sorumluluğu bulunmamaktadır. Full Garanti süresi alındığı tarih itibari ile başlamaktadır. Servis tarafından garantisi başlamamış ürünler için, Alış tarihi itibariyle full garanti süresi başlamış olacaktır(Çeyizlik alınmış olup, müşteri himayesinde olan ürünler için).

2- Firmamız belirlenmiş ürünlerde oluşabilecek kullanıcı hatasından kaynaklanmayan ve olağan kullanımla oluşmayan arızalara karşı, belirtilen koşul ve süreler için garanti TAAHHÜT eder. Söz konusu taahhüt, ürünün belirlenen koşullarla ve sözleşmede belirlenen süreler içerisinde ücretsiz onarımı şeklindedir. Ek Garanti ürün değişimini KESİNLİKLE kapsamamaktadır. Ürünün değişiminin gerektiği hallerde veya arıza bedelinin ürünün satın alınan fatura bedelinin yarısından fazlası olması durumunda, ÜRÜNÜN SATIN ALINAN FATURA ÜCRET İADESİ yapılacaktır. Müşterinin ürün değişimi talebinde ise iade edilecek ürünün satın alındığı yani Fatura Bedelinden işlem görecektir.

3- Full Garanti sertifikası; Yasal garanti süresi kadar EK süreyi ifade eder. Bu süre Maksimum, beyaz eşyalarda 3(yasal garanti) + 3(ek) yıl, Küçük ev aletlerinde 2(yasal garanti) + 2(ek) yıl, bilgisayarlarda 2(yasal garanti) + 2(ek) yıl dır.

4- Full Garanti hizmetimiz firmamıza ait ek bir garanti olup ürün ile ilgili diğer bütün garantilerden bağımsızdır. Diğer garantilerin devamı niteliğinde değildir. Müşterinin satın aldığı ürünü için kanuni garanti süresi (Beyaz Eşya ve Televizyonlarda 3 yıl, KEA 2 yıl, Bilgisayarlarda 2 yıl) içerisindeki yetkili servis tarafından sağlanan tamirler, firmamızın sağladığı ek garanti olan Full Garanti Hizmetinden bağımsızdır. Müşteri kanuni garanti süresi içerisinde tamir hakkını kullandıktan sonra, o garanti süresi bitmiş olmasına rağmen ek garanti süresi içerisinde birden fazla kez tamir hakkını kullandığını iddia ederek kötü niyetli olarak ürünün değişimini talep edemez. Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelikte de açıkça belirtildiği üzere bu hak ancak kanuni garanti süresi içerisinde meydana gelen arızalar için ve arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması halinde kullanılabilir.

5 – Full garanti sertifikası, ürün satışından itibaren 60 gün içerisinde satın alınabilir. 60 günü geçen satışlarda Ek Garanti satışı yapılamaz.

6 – Garanti kapsamında oluşabilecek arızalar için yedek parça ve işçilik ücreti alınmayacaktır.

7 – Onarım yeri ve şekli Hilal Mağazaları tarafından belirlenir. Müşterinin ürünü firmamız onayı ve bilgisi dışında, yetkisiz bir servise yahut tamirciye tamir ettirmiş olması halinde tamir ettirdiği ürünün onarım bedelinden firmamızın sorumluluğu bulunmamaktadır ve sözleşme fesih olmuş sayılır. BÖYLE BİR DURUMDA MÜŞTERİ, HİÇBİR ŞEKİLDE FİRMAMIZDAN HAK TALEBİNDE BULUNAMAZ.

8 – Belge üzerinde tahrifat yapılması, belgenin kaybolması hallerinde Full Garanti Sertifikası geçersiz olacaktır.

9 – Arızanın giderilmesi konusunda uygulanacak teknik yöntemlerin tespiti ile değiştirilecek parçaların saptanması tamamen firmamıza ait olacaktır.

11 – Beyaz Eşya ve Televizyonlar fabrika garanti süresi bitiminden sonra Hilal Mağazaları tarafından veya Hilal Mağazalarının anlaşmalı servisi tarafından evden alınacak ve tamir edildikten sonra yine eve bırakılacaktır.

12 – Bilgisayar ve diğer ürün grupları için; Ek Garanti döneminde servis hizmeti sadece Hilal Mağazaları SSH biriminde hizmet verilecektir.

13 – Elektrik süpürgesinin FİLTRE, TOZ TORBASI ve AKSASUAR PARÇALARI  aksamları her durumda Garanti dışı değiştirilmektedir.

Tarafımızdan servis hizmeti talebinde bulunulmuş  ise 500 tl servis hizmeti ve onarım bedeli ücreti talep edilecektir.

14 – Bilgisayarlar için kullanım kaynaklı format atma işlemi garanti süresinde  1 kere ile sınırlıdır. Birden fazla format atma işlemi talebi durumunda ücretli hizmet verilecektir. Garanti süresinde 1 kere olan forma atma işlemi garanti kapsamındadır ve ücretsizdir.

15 – Ürünün fabrika garantisinden sonra başlamak üzere full garanti kapsamına giren hallerde, öncelikle Beyaz Eşya ve Televizyonlar için hasar bildirimi yapılacak ve eve servis çağırılacak, form doldurulacak veya ek garanti kapsamındaki diğer ürünler de dâhil olmak üzere en yakın HİLAL MAĞAZALARI şubelerinden   form doldurulmak suretiyle servis istenecektir.

16 – Full Garanti Sertifikasının geçerli olabilmesi için ilk ürün montajının YETKİLİ SERVİS tarafından yapılarak garantisinin başlatılmış olması gerekmektedir. Aksi takdirde Full Garanti Sertifikası geçerli olmayacaktır.

17 – Full Garanti Sertifikası kapsamında müşteri üründe meydana gelen ve tamir edilmesini istediği arızayı makul süre içerisinde firmamıza bildirmekle yükümlüdür. Garanti kapsamında ürünün tamir süresi maksimum 20 İŞ GÜNÜDÜR. Ancak mücbir sebepler nedeniyle oluşacak gecikmelerden firmamızın herhangi bir sorumluluğu doğmayacaktır.  İş bu sözleşme gereği yapılması gerekli bildirimin servise değil, iş bu sözleşmede belirtilen şekilde firmaya yapılması gerekmektedir.

18 – Müşterinin ağır kusurundan, kastından veya ağır ihmalinden kaynaklanan hasarlar sebebiyle kötü niyetli olarak firmamıza başvuruda bulunduğunun anlaşılması halinde, sözleşme fesih olmuş sayılır. Aynı durum tüketicinin ağır kusuru, kastı ve ağır ihmali sebebiyle meydana gelen hasar ve arızalarla ilgili Tüketici Hakem Heyetine haksız şikâyette bulunması halinde de geçerlidir. Böyle bir durumun söz konusu olması halinde bu sebeple firmamızın uğrayacağı maddi ve manevi zararları, firmamızın haksız şekilde ticari isminin yıpratılmasından doğan zararları müşteri peşinen ödemeyi kabul eder.

19 – Full Garanti Sertifikasının, Servis Montaj Fişi ve Garanti Belgesi ile birlikte ek garanti süresinin bitim tarihine kadar tüketici tarafından saklanması zorunludur.

20 – Full Garanti Sertifikası ciro edilemez, nakde çevrilemez.

21 – Satın alınan Full Garanti Sertifikasının ödemesi yapılmamış ise ek garanti geçersiz olacaktır.

22 – Alınan Full Garanti Sertifikasının borcu müşteri tarafından ödenmiş olsa dahi, müşterinin perakende hesabında gecikme, ödenmemiş borç olması veya firmamız ile aldığı ürünler sebebiyle icralık olması halinde Full Garanti Sözleşmesi geçersiz olur ve Full Garanti Hizmeti verilmez. Müşteri bu hizmet alacağından peşinen vazgeçmiş sayılır.

UZATILMIŞ GARANTİ DÖNEMİNDE KAPSAM DIŞI KALAN DURUMLAR

Aşağıda belirtilen durumlar garanti kapsamı dışındadır ve talep halinde ücretli hizmet sağlanacaktır.

1 – Cihazın kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı şekilde kullanımından kaynaklanan kullanım hatalarından, ürünün sert zemine yahut suya düşürülmesinden, ürünün suyla temasından ve üründen kendisinden kaynaklanan hasar ve arızalar.

2 – Kazaen zarara uğrama, kırılma, ıslanma, yanma ve çatlama. Voltaj düşüklüğü veya fazlalığı, elektrik kesintisi sebebiyle oluşan arızalar, hatalı elektrik tesisatı, kısa devre ve topraklama eksikliğinden kaynaklanan arızalar, ürünün etiketinde ve kullanım kılavuzunda yazılı voltajından farklı voltajda kullanılması sonucu ortaya çıkan arızalar.

3 – Taşınma, Sevkiyat anında ve taşınma süresince meydana gelebilecek her türlü hasar ve arızalar.

4 – Evde kullanımlar için tasarlanmış ve üretilmiş olan ve firmamızdan satın alınan ürünlerin, ticari işletmelerde ticari amaçlı olarak kullanılması sonucu ortaya çıkan arızalar.

5 – Hırsızlık sonucu çalınma.

6 – Çizilme, paslanma, boya atması, sökülme, aşınma, yıpranma gibi OLAĞAN kullanımdan kaynaklanan durumlar.

7 – Doğal afetlerden kaynaklı zararlar (Deprem, fırtına, yangın, sel)

8 – Yanlış tesisat, Yetkili servis dışındaki kimseler tarafından yapılan yanlış montaj, değişiklik veya bakımdan kaynaklanan arızalar ve maliyetler.

9 – Ürünün arızalanmasından kaynaklanan bilgi ve veri kaybı. (Bilgisayarlar için)

10 – Yetkili servis dışındaki her türlü yetkisiz servis yahut tamirci tarafından yapılan onarımlar.

11 – Bilgisayar yazılımı ve virüsleri.

12 – Rutin bakım kontrol eksiklikleri.

13 – Pil ve bataryaların normal kullanımdan kaynaklanan kullanım ömrünü tamamlaması performans azalması veya pilin akması.

Open chat
Merhabalar 👋
Nasıl yardımcı olabiliriz?