Ürün Garantileri

      Hilal Mağazalarından Alış veriş yapan müşterilerimizin ürün garantileri hakkında bilmesi gereken hususlardan bazıları aşağıdaki gibidir.

  • Hilal Mağazalarından alacağınız tüm ürünler ilgili markadan doğrudan temin edilmekte olup spot ürün değildir.
  • Tüm  ürünler garanti belgelerinde yazdığı  resmi garanti süresince garantilidir.
  • İlgili markanın veya Hilal mağazalarının ek garantisini alanlarda ayrıca süre belirtilir.
  • Hilal Mağazaları Full Garanti himzeti alan müşterilerimizin ürün garanti hizmetleri, ürünün resmi garantisi bittikten sonra başlar. Resmi garanti süresi biten ürünler için Hilal Mağazaları Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçiniz. Yetkili servisi aramayınız
  • Kurulumu yetkili servisce yapılan ürünlerde garanti başlatma gibi işlemler servislerce yapılır.
  • Hilal mağazaları “full garanti”  ek garanti hizmeti alanlar hariç, ürünlerin resmi onarım yeri o markanın yetkili servisidir.
  • Ürünleriniz arızalandığında, kullanım kılavuzundaki veya ilgili markanın resmi internet sayfasında belirtilen servislerle iletişime geçmeniz gerekmekte.
  • Bulunduğunuz ilde yetkili servis yok ise ilgili markanın müşteri hizmetleri ile görüşebilirsiniz. (Özellikle bilgisayar arızalarında)
  • Yerinde onarım veya serviste onarım durumu ürün cinsine göre değişiklik gösterir.
  • Garanti hizmetleri  Tüm marka ve ürünlerde değişiklik gösterebilir.
  • Üründeki arızanın hangi durumlarda garanti dahilinde yapılacağı gibi hususlar garanti belgelerinde yazmaktadır.
  • Garanti hizmetinden yararlanabilmek için  ürün garanti belgesini ve faturasını  ürün garanti süresince saklayınız.
  • Ürünleriniz arızalandığında ürünü doğrudan mağazalarımıza getirmeyiniz.  Öncesinde mutlaka İlgili marka müşteri hizmetlerinden yada Hilal Mağazaları müşteri hizmetlerinden bilgi alınız.
  • Mobilya ürünleri garantileri, arızaları gibi konuları Hilal Mağazaları Müşteri Hizmetleri ile görüşebilirsiniz.